Kalas för Jörgen

I torsdags fyllde mannen år. Vi hade lite kalas för familj. Trevligt!


Igår åkte sommarpjuxen på la volvians
Höll på att gå åt pipsvängen först. Jörgen åkte bort till G:ssons för att lämna in den. Dem säger åt honom att det ej går eftersom det är specialbultar på alu-fälgarna. Så han kommer hem igen med vinterpjuxen på. Då blir jag förbannad som bara faaan och åker ner och rensar på firman. Får tag i Timo direkt och börjar härja. Han släpper allt och ber oss köra in kärran så ska han kolla. Utan problem byter proffset däcken! Han bad om ursäkt för att föregående personal inte klarade av det. Timo är bäst!!
Efter det åkte vi på blixtvisit till Tilda och lekte en kvart.

Idag är det lugnt. Känner mig utarbetad från veckan. Sov en stund på fm när Jörgen och Sally var ute. Det är mycket på jobbet nu när mamma och jag är själva. Vi jobbar ibland dubbla pass, morgon och kväll! "Pust"


Kommentarer
Postat av: Marie Finspång

Såg att dom låg ner på G-sons när jag åkte förbi 😉

2014-04-06 @ 20:00:18
Postat av: Marie Finspång

Såg att dom låg ner på G-sons när jag åkte förbi 😉

2014-04-06 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0