Sep. 20, 2013

Det har hänt något med min jäkla rygg. Förra veckan fick jag jätteont och ordnade en akut massagetid. Fick order om att stretcha MEN dum i huvudet som man är struntar man i det. Igår small det till igen och idag var jag åter hos massören. Det hjälpte i några timmar men efter dammsugning och annan städning hemma ligger jag nu i soffan med varm vetekudde och jämrar mig. Kan knappt röra mig nu!

Här kommer en hymn till min rygg:

satan …
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete, helvetes jävla skit!

Avslutar med bilder från ÖF i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0