Ögonlaseroperation

I onsdags gjorde jag min andra ögonoperation. Allt gick bra! Hade nåt djävulskt ont i några dagar. Öppnade inte ögonen på 2 dygn pga smärtan. Spydde av värktabletterna också så jag var ett vrak där ett tag. Det skaver och svider fortfarande men det är helt klart på väg åt rätt håll. Synen är suddig men det blir bättre efter några dagar. Min älskade hälft har tagit hand om mig, Sally och hem. Så duktig och snäll! ❤

Idag har Karin och jag haft en heldag ihop. Vi gjorde bl a höstarrangemang. Karin bara snodde ihop helt otroligt vackra hjärtan av ingenting! Vilken talang! Själv stod jag handfallen och plutade med underläppem"Jag kan inte"😐
Ikväll ska jag jobba! Det är kul! Mamma och jag ska köra ihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0