Fre Lör

Igår efter jobbet bakade jag kokostoppar till Sallys kalas!
Sedan korkade jag upp ett glas vin, smakade såå gott! 
Sedan var det dags för fredagsmiddagen: nötkött med pomme och bea. Också det väldans gott. Blev tidig sänggång för hela familjen. 
Upp och hoppa 7.30
Började baka bröd på dinkelmjöl och gjorde frukost åt min man. 
Efter det satte jag igång med mera bakning. Dubbla mandelflarn med chokladsmörkräm. Lagade sedan ugnsbakad fläskfilé till lunch. Medans jag gav Sally lunch satte jag Jörgen på att baka tårtbottnar! 😃

Vi tog en härlig höstpromenad runt Gron och nu satte jag mig i soffan med en kaka.
Ikväll ska vi göra en krämig fisksoppa med räkor, lax, torsk osv.
Fram till dess kanske man ska ta det lite lugnt😜

Kommentarer
Postat av: mama

Ojojoj vad duktig du varit.
Bara att köra på medans lusten faller på.
Fina bilder =)

2013-10-12 @ 15:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0