Mycket att berätta

Julmarknad på Ekenäs slott förra veckan! Så mysig marknad!! Jag, mamma, Karin, Tilda och mormor var där.
I tisdags fyllde jag år, Jörgen och jag åt på O'learys. Förra lördagen firade vi mig och mamma med finmiddag för familjen. Jag fick massa fina presenter: lock/vågtång, oljelampa, thé, kryddor, kakor, verktygslåda proppfylld med verktyg, ett objektiv till kameran mm.
Jörgen och jag drog ner till Ullared och bodde över på det nybyggda hotellet. Massor av shopping inne på Gekås, gjorde slut på pengarna på mitt kort :p

Öppna förskolan i torsdags

Middag med Carro, Marcus och Liv i fredags.
Rensning av källarförråd, inoljning av bänkskivor, uppsättning av ljusslinga, vinterförvarade utemöbler osv i lördags

Kranstillverkning idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0