Jag ser slutet

Nu håller vi på att måla trappstegen, det blir en grå/blå ton.

Mattan är lagd samt lister är satta i min garderob
Här läggs mattan i stora rummet
Det börjar ju faktist snart bli klart! 
 
I söndags blev det middagsumgänge hos Sara. Vi lagade en god skaldjurssoppa, Sara hade gjort en chokladcheesecake till efterrätt.

Vår kärleksört blommar nu. Vi har även fått två solroser tack vare fågelfrön från i vintras, häftigt va?

Måste få skryta med att jag tydligen har vunnit en enorm summa pengar. I alla fall om man ska tro på sms:et jag fick härom dagen. Pengarna kommer från ett gratislotteri. Tänk vilket flyt man kan ha!
Så nu ska vi låta hantverkare avsluta renoveringen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0