Inredningsbestyr

Igår var jag, mami och Karin i stan och shoppade. Det blev ett stopp på Jysk, där köte jag galgar och värmeljus. Vidare till rusta där jag köpte två korgar. TIll sist Ingelsta där mami köpte kläder, blev en storhandling på ica också. På kvällen hände det grejer i min blivande walkincloset. En hylla sattes upp mot väggen som ska fungera som smink- och hårvårdsbord. En spegel med en rejäl ljusramp över borrades även upp. Här kan jag sitta och föna håret samt spackla mig.

Nu ska jag fundera ut vad jag ska ha för lösningar därinne. Några väggfasta korgar/krokar till plattång osv. Skohyllor, plats för smycken och väskor, något smidigt till sjalar och skärp. Jag har köpt en trådbacksställning till underkläder osv, den ska stå i ett av hörnen. Alla kläder ska hängas! På det sättet kan det aldrig bli stökigt som det är idag. 
Äntligen ett eget rum 
 
Efter det monterade vi ihop skötbordet och inredde det med en skötbädd, den egentillverkade babymobilen, lite korgar och annat. Det blev så fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0