Typical american babyshower

Jag kände att det skulle vara kul att träffa kompisarna en sista gång innan bebisen kommer så jag ordnade en liten babyshower :)
Jag fick massa fina presenter! Blöjtårta, en halloween sparkdräkt, en gästbok till bebisen, en lekställning, en nalle och massa gott fika från hälsa på. Efter lite mingel och presentöppning fick tjejerna gå en tipspromenad om mig och graviditeten. Under tiden dukade jag fram fikat. Vi satt länge och åt och myste. Underbar kväll! Tack alla fina!!
Nu är det 1 vecka kvar till BF men vi räknar med att gå över tiden, det är ju det vanligaste. Man börjar ju bli lite ivrig men också rädd för smärtorna under förlossningen. Skönt när det är över och vi har vår lille skatt i vår famn!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad mysigt med baby shower! Hoppas att allt går bra och smidigt. Det ska bli spännande att se vad det blir för något :)

2012-10-19 @ 09:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0