Nattpasset

Jag har kommit in i någon ond spiral där jag är vaken 2.00-5.30 varje natt. Jag måste upp och vanka, äta mackor, gå på toa, lyssna på talbok, se på film, vrida och vända mig i sängen, äta halsbrännetabletter mm. Läste att det är för att man ska börja vänja sig med vakna nätter när bebisen är här. Det är lite synd om Jörgen som störs i sin sömn som ska upp och jobba dagen efter.
Skönt att jag kan styra över mina jobbtider. Jag jobbar lite hemifrån nu via kontakt med de anställda på firman. Det skannas dokument utta tusan som mailas till mig som jag sedan behandlar. Så smidigt att vårt bokförings- och faktureringsprogram är web-baserat. Hoppas att det kommer löpa på smidigt.

Såg ett program på tv om en tjej i England med touretts syndrom. Hon behövde säga orden "fuck" och "bisquit" i varje mening samtidigt som hon gjorde virvlande rörelser med händerna. Jobbigt syndrom MEN nu till poängen med storyn:
Hon var ute och typ föreläste om detta bl.a. på DAGIS!!!!! Ahmen smart!! Sitta och vråla fuck till de små barnen!? Höll på att dö!


Kommentarer
Postat av: Mana

HAAHAHAHAAA åt ticstanten och bilden!

2012-10-18 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0