Fått mycket gjort

Mamma väljer färg till sommarstugan. Det blir någon krämig vit med någon grå/grön färg runt fönster osv.
Igår hade vi Nicke och Madde på middag. Vi bjöd på laxknyten (hackat äpple, scharlottenlök, dill, olja, kryddor och smör), marinerade grönsaker, dillkokt potatis och romsås


Det blev jättegott. Till efterrätt hade vi gjort egna minibakelser. Vi kunde sitta ute under middagen men kröp sedan in till soffan med godis och chips. Trevlig kväll!

Detta äter jag till frukost nuförtiden. SALTGURKAAAA!

Idag är mannen på svensexa och då körde jag ett race i källaren, jag fick undan massor. Efter det åkte jag bort till Karin och köpte blommor som jag sedan planterade i urnorna


Nu ska jag och Karin ut och gå i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0