Färga om

För två veckor sedan var ju jag hos Eko-frisören och färgade håret i en brun ton. Efter 3 tvättar var all färg borta vilket såklart är jättetråkigt. Idag ringde jag tillbaka och berättade detta och snälla som de är ska de färga om mig :)
Direkt efter färgning

Nu

Som ni ser är färgen borta. Jag gillar färgen jag har nu men jag vill bli av med utväxten. Har det till och med växt lite från bild 1 till bild 2?? Vore ju kul i så fall.

Igår bakad jag och Jörgen en ny kaka :) Det var på hans initiativ plus att han bestämde innehållet.
Äppelbitar och kanel

Den blev supersmarrig!! När vi häller ner smeten i formen ser jag till att det blir ganska mycket kvar i bunken eftersom smeten nästan är godast :p, skulle kunna äta en hel sats!

Jag har börjat längta något enormt utomlands, satt och tittade på Jennies och min Cypernresa och drömde mig bort. Den var verkligen underbar.

Ikväll är det styrelsemöte, hoppas det inte tar för lång tid så jag kan hälsa på systern mfl på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Roligt, då ses vi ikväll!

2012-05-10 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0