Veckan

Nu har vi tagit upp ett provhål för trappan. Jörgen håller på för fullt och bygga. Så nu gäller det att inte gå i sömnen hemma :p

Han har rivit väggarna intill gamla snickarboden. Där ska det bli badrum/tvättstuga och kontor.

Igår kväll blev jag hembjuden till slottet hos Mary♥. Jag fick mat och fika som var jättemumsigt. Lille Bebbe sov under måltiden men bestämde sig för att vakna och vara jätteledsen efter det :( stackars liten. Mamma Mary höll lugnet och jobbade hårt för att trösta.

Idag blir det att träffa min andra Maria och hennes bebis i stan. Ska även uträtta en rad ärenden.

Imorgon bjuder jag min personal på utomhusteater, på rymmen med Kråkan i knäppingsborg. Vi ska äta denna mat innan föreställningen:
Västerbottenostpaj toppad med crème fraiche och rödlök
Skagentårta på kavringsbotten
Ört-och citronstekt svensk kycklingfilé
Krämig potatissallad med svenska örter
Caprese – sallad på tomat, mozzarella och oliver
Färsk frukt
Vårt stenugnsbakade surdegsbröd med tzatsiki

Det funkar ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lyxigt! Kan man möjligen bli personal på hotellet! :)

2012-06-19 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0