Mycket firande

I fredags var vi på studentutspring och studentskiva

Det var Jörgens brorsson som tog studenten




Vi fick supergod buffé, jag tog två stora lass. Sedan hade Markus mamma gjort denna fina, goda tårta

I lördags var det Saras möhippa. En väldigt lyckad dag! Frukost, sminkning, utklädnad, hårfix, vildmarkskampen med massa grenar, pinsamheter på stan, bubbel och relax, hämtmat från Indra, fest hos Mallan, roliga frågor och dans. De flesta körde krogsvängen också.









En väldigt lyckad dag!

I söndags kom min gode vän Annie hem till mig i några timmar. Vi har inte setts på 1 år så vi hade mycket att ta igen.
Efter det firade vi Karin som fyllt år. Hon bjöd på smörgåstårta, glass och jordgubbar. Tack♥
På kvällen renoverade vi i källaren och klippte gräset. Jag gjorde varma mackor som jag råkade bränna, då tjöt jag som ett barn. Jörgen åt upp dom för att vara snäll. Jag tog en banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0