26 juni

Såhär går det med renoveringen. Träväggen ni ser är riven.
Nu byggs istället nya väggar och rummet är uppdelat i två.
Den gula ytterväggen med avflagnande färg har putsats om
Målning av brun trävägg har påbörjats. Målning i min walk-in-closet är typ klar. Det går framåt :)
Junivädret då? Suck!
Synd om krakarna som har semester nu! (bl a mamma)
 
Igår rensade jag frysen, välbehövligt. Sen lagade jag en makaronilåda som blev supergod. Senare bakade jag en äppelpaj med vaniljsås. Jag kokade kaffe och tände ljus men när vi skulle börja äta hade min man somnat i soffan och jag hade inte hjärta att väcka kraken så jag fick fika själv.
 
Jag trotsade vädret och tog en promenad. Jag försökte få med mig Karin men hon sa nej, då fick hon denna bild av mig med texten "tråkig syrra"
Magen växer på, nu är jag i vecka 23 och bebisen sparkar massor. Mest när jag sätter mig eller lägger mig ner. Jörgen har även kännt sparkar några gånger, häftigt! Jag har gått upp 8,4 kg!!! Helt onödigt mycket eftersom jag vet att jag säkert har ätit upp mig 4 kg :/ Men chokladbollar är ju såå gott!! Jag äter upp en hel sats själv varje vecka. Får sådan ångest över att det står överallt att gravida bör träna och röra på sig. Minst en hurtig 30-minuterspromenad varje dag. Jag får nog inte ens till 1 per vecka :s
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0