Volvo V70 2,5 Momentum flexifuel -09

Igår skrev jag om min drömbil samt lade ut en bild från Rejmes. Igår köpte jag just den bilen haha så sjukt. Jag är så nöjd över kärran! Den går som en klocka och är det finaste jag har sett. Hur kan man känna sig så lycklig över en bil? Det som känns skönt är att det är inte banken som äger den utan jag har sparat ihop pengarna. Kändes konstigt att dra kortet på 166.000kr haha.
Igår var jag självklart ute och körde med bilen :) Åkte upp till stugan och vattnade blommor, då kom ösregnet såklart :( På em tog vi en sväng i skogen
Vi hittade inte så mycket svamp men det var för att vildsvinen har bökat sönder våra ställen! :(
 
Idag kommer föräldrarna hem från Portugal, då ska jag lämna över hund och hotell!
 
Imorgon börjar min 3-veckor långa semester! Som jag har längtat. Så imorgon kan ni räkna med att sommaren kommer! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0