S E M E S T E R

Idag är min första semesterdag. Den spenderar jag på jobbet hehe. Jag tvättar. Jag har även ordnat en box till bagaget i bilen, där i finns nu spolarvätska, motorolja, paraply, låsspray, servetter, pennor, solglasögon, karta, vatten osv. känns bra!
 
Igår beställde vi tapeter till Jörgens kontor, det blev en med krämvit botten och någon röd slingrande blomma. Jättefin.
 
På kvällen bjöd Sara på kvällsfika/häng. Det var kul att höra allt från deras bröllopsresa osv. Mallan och Sanna närvarade också. Vi satt ute på altanen och mumsade smörgåsar. När det blev lite kallt flyttade vi in till soffan och åt födelsedagstårta (katten Aslan fyllde 2 år) :)
Jättetrevlig kväll!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0