Har badat

Igår tog jag premiärdoppet, det var svalkande. Jörgen justerade lite plattor på nya uteplatsen. Vi blev även bjudna på grillat. Kött, färskpotatis, ärtpesto, sallad och hickorysås. Så satans gott!
När vi åkte hem var månen jättestor, svårt att få det på bild
På kvällen blev vi hembjudna till Dennis och Ingela i deras nya lya. De bjöd på smörgåsar och fikabröd. Jättetrevligt!
 
Idag är jag hundvakt åt stackars Zorro som tycker det är för varmt, han går och flämtar efter mig på jobbet. Skönast var nere i källaren, golvet var iskallt. Jag duschade hans tassar i kallt vatten så han skulle svalkas lite, lilla bebisen. Jag har tvättstugan från 14, så himla kul! :/ perfekt dag för det också...NOT!
 
Imorgon blir det många förberedelser inför lördagens bröllop. Toastarna tillsammans med brudparet och massa andra ska ut till festlokalen och greja. Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0