Mys- och renoveringshelg

I fredags åkte vi ut till stugan och sov över. Blev lite kräftfiske, blåbärspaj på den mysiga altanen nere vid sjön, kvällsvickning med räkor och focacciabröd.
På lördag fm klippte jag pappa mot att han tvättade min bil :D
 
På em blev det renovering, trappen kom upp
På kvällen kom Maria och Niklas. Vi grillade och hade det trevligt.
 
Söndagen bestod av mera renovering. På kvällen var vi hos Dennis och Ingela för att spana in deras bebis. De bjöd på taccopaj och fika
Hon var jättesöt och snäll.
Jag fick låna ett gravidbälte av Ingela, jätteskönt för min onda rygg.
 
Idag ska Karin och jag på vårt årliga spa. Vi har besökt en spa-anläggning varje år nu ett tag. Denna gång blir det Himmelsby Gårdshotell. Vi ska ta ansiktsbehandling samt manikyr. På kvällen ska vi äta 3-rätters, vi avslutar kvällen med utejacuzzi. Imorgon får vi frukostbuffé och tillgång till spa't. Ser fram mot vistelsen. Berättar om allt när vi kommit hem :)
 
Sen är det slut på det roliga, tillbaka till verkligheten på Alléhotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0