Himmelsby gård

Karin och jag har haft det jätteskönt på spa. Vi fick gofika när vi anlände, sedan en ansiktsbehandling som var skön, efter det en 3 rättersmiddag som smakade bra. Vi avslutade kvällen med utejacuzzi. På morgonen blev det frulle och manikyr.
Vi stannade på IKEA på vägen hem och handlade lite.
 
Igår var jag hos frissan Sanna och blev fin i håret. Så nu har jag gått från grön till röd/brun
Så skönt. Blev en shoppingsväng med Karin och Mamsen efter det. Köpte massa bra grejer på HälsaPå. Sedan mötte jag upp Sara för en fika, jag fick jättefina presenter av henne och Michell som tack för toastjobbet, så gulligt!
 
Gubben och jag grillade fläskfilé på kvällen, så gott. La mig på spikmattan eftersom min gamle massör tipsade om det mot min onda rygg, aj satan vad ont det gör att ligga på den :/
 
Nu är det jobb som vanligt igen, känns bra att komma in i rutinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0