Härlig helg

I fredags hade jag och min man kräftskiva på uteplatsen. Jättemysigt och gott!
I lördags renoverade vi hela dagen. På kvällen hade vi grillafton i stugan med ett härligt gäng.
Tack alla!♥
 
I söndags renoverade vi vidare. Jag körde även en loppisdrive på fb och blev av med massa kläder. 25 kr för massa fina partyklänningar så jag förstår varför de gick så fort. Jag är verkligen i rensartagen nu, tror det hör till själva "boandet" inför bebisankomsten!? Jag vill ha ordning och snyggt känner jag. Bort med saker som man inte använder.
 
Jag har fått glasögon! Eg. tyckte opitkern att jag inte behövde för jag såg 1.0 som man ska men jag har ett brytningsfel som stör skärpan en aning så jag slog till på ett par. Jag ska mest ha dom när jag kör bil, ser på tv osv.
Jörgen gjorde tabben och sa:
-Vad konstig du ser ut!
Han menade annorlunda! Men jag hörde bara ordet konstig och känner mig ännu inte så bekväm i att ha dom. Eftersom jag har gjort ögonlaseroperation hoppades jag ju på att jag skulle slippa ha glasögon fram till ålderssynfelen börjar komma, men icke! 
 
Imorse satt en spindel size fågel på vårt badrumskakel. Till och med Jörgen blev rädd, då blev spindeln också rädd och flydde (såklart). Han spolade hett vatten i halva badrummet tills han var fångad (död). TÄNK om det var jag som hade hittat den??? Maj gadd! 
När han hade åkt till jobbet och jag skulle fixa mig lite kom en ny spindel!!! Snabbtänkt som jag är tog jag första bästa sprayflaska och sprayade på spindeln mot en vit vägg. Det var bara det att det var torrschampo för brunetter!!! Så väggen blev helt brun! Spindeln dog och Jörgen får måla om! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0